Gi håp!

Annenhver dag får et barn i Norge kreft. Fire av fem overlever. Som giver er du med på å redde det femte barnet. Midlene går til forskning på barnekreft, og støtte til familiene som rammes. Takk for at du gir håp!

Gaver ved spesielle anledninger

Flere måter å bidra på

Du kan støtte Barnekreftforeningens arbeid på mange ulike måter. Finn en form som passer for deg! Sammen skaper vi håp om en fremtid der ingen barn dør av kreft. Hjertelig takk for ditt bidrag!

Vis din støtte!

Ved å kjøpe disse produktene, bidrar du til Barnekreftforeningens arbeid - og gjør en forskjell for barn og unge med kreft. Bær en gullsløye eller et Håp-armbånd - og vis din støtte!

Håp, støtte og lysglimt

Gjennom å støtte Barnekreftforeningens arbeid er du med på å gjøre en forskjell for barn og unge med kreft, og deres familier. Barnekreftforeningen mottar ikke statsstøtte, og er avhengig av gaver og donasjoner fra privatpersoner, næringsliv og stiftelser for å kunne utføre sitt samfunnsoppdrag.

Det har skjedd store fremskritt innen forskning på barnekreft, men vi er ikke i mål! Barnekreftforeningen støtter forskning med betydelige beløp hvert år. Med bidrag til forskning og utdanning vil vi redusere seneffekter og gi barn og unge med kreft et godt liv etter behandling.