Vi tilbyr en rekke aktiviteter og tilbud til familier rammet av barnekreft. Noen av aktivitetene er bare for medlemmer, andre er åpne for alle. Følg med i din fylkesforening for aktiviteter nær deg!

Tilbud som er åpne for alle

Barnekreftforeningen jobber for å tilby støtte til alle familier rammet av barnekreft, ikke bare de som er medlemmer. Utover disse tilbudene, så har vi også utformet en rekke brosjyrer som kan være aktuelle, samt en podkast, en app, og noen filmer.

Tilbud til medlemmer

Som medlem har du mulighet til å bruke flere av tilbudene våre, disse er skreddersydd behov medlemmer har kommet med og vi håper du finner noe som er aktuelt for deg og dine.

Bli medlem

Vi er her for deg som er i familie til et barn rammet av kreft! Ved å bli medlem hos oss, vil vi gi deg støtte og tilbud. Ønsker du bare å støtte oss, må du velge et støttemedlemskap. Takk til alle som er med og støtter!