Vi er utrolig takknemlige for våre fantastiske samarbeidspartnere som er med oss på laget og bidrar til å øke oppmerksomheten rundt barnekreftsaken. De hjelper oss å spre budskapet og samle inn midler for å bekjempe barnekreft.
Her er en liten oversikt over hva som skjer hos våre samarbeidspartnere i september.
Nille
Selger egen silkesløyfe og andre utvalgte produkter til inntekt for Barnekreftforeningen i alle sine butikker over hele landet.
Foto: Nille
Flying Tiger Copenhagen
Kjører «gi en tier»-kampanje i alle sine butikker, over hele landet – der alle kunder oppmuntres til å donere en tier til Barnekreftforeningen i kassen. I tillegg vil de arrangere morsomme familieaktiviteter ute i butikk gjennom september, samt selge andre utvalgte produkter til inntekt for saken.
Gullfunn
Ved kjøp av Maya-smykke går 50 kroner til Barnekreftforeningen. I tillegg går salget av alle papirposer til Barnekreftforeningen.
Elkjøp
Selger Barnekreftforeningens gullsløyfe i alle sine butikker, over hele landet.
Espresso House
Selger Barnekreftforeningens gullsløyfe, i tillegg til å oppmuntre til bidrag gjennom donasjonsknapp i kassen i alle sine kaffebarer.
Jernia
Kjører gi en tier-kampanje til barnekreftsaken i alle butikker hele september.
City Nord (kjøpesenter i Bodø):
Selger Barnekreftforeningens gullsløyfe i over 40 butikker på senteret.
Modern House
Lager gullkrus som selges til inntekt for Barnekreftforeningen. Disse kan du kjøpe ved utvalgte Kitch’n og Tilbords-butikker.