Arrangerer løp over hele Norge for å bekjempe barnekreft

Ivrige løpere på Øye Hidra

Løpet som for første gang ble arrangert i 2018 har blitt en nasjonal begivenhet som stadig får flere folk til å løpe for Barnekreftforeningen. Barnekreftforeningen setter stor pris på at så mange ønsker å være en del av Løp for meg.

Ansvarlig for løpet, Camilla Korsæth Reinhartsen, forteller at det er stort engasjement for løpet, både blant skoler, barnehager, bedrifter og privatpersoner.

Flere trofaste samarbeidspartnere som Gullfunn og Espresso House har også opprettet egne lag. Barnekreftforeningen håper at flere vil følge etter.

Løp for meg er noe alle kan være med på. Det er også en flott måte å engasjere ansatte på jobb til å komme i fysisk aktivitet, samtidig som de bidrar til en god sak.

Sier næringslivsansvarlig i Barnekreftforeningen, Camilla Korsæth Reinhartsen

Les om Espresso House som løper for barn med kreft her.

Mange av arrangørene har funnet kreative ruter for løpet, der de inviterer familie, venner og bekjente til en super aktivitetsdag for små og store, forteller Camilla.

Finn et løpsarrangement i nærheten av deg, nederst på denne siden - og meld deg på!

Les mer om løp for meg