P3aksjonen: 100 timer direktesending

Programledere P3aksjonen 2024

I år er det Anna Nor Sørensen (28), Henning Bang (23), Annika Momrak (25) og Sindre Reinholt (29)som skal lede P3aksjonen. Uten å ane hva som venter dem, skal de komme seg gjennom 100 timer med direktesending.

Målet er å samle inn mest mulig penger til TV-aksjonen. Med midlene som samles inn, skal Barnekreftforeningen etablere familiehus i nærheten av universitetssykehusene i Tromsø, Trondheim, Bergen og Oslo.

Du kan lese mer om P3aksjonen og programlederne her!

Henning Bang (23), Anna Nor Sørensen (28), Sindre Reinholt (29) og Annika Momrak (25) skal samle inn penger til TV-aksjonen gjennom hele 100 timer direktesending - og de aner ikke hvilke utfordringer som venter dem.

Følg med på P3aksjonen!

P3aksjonen begynner 16. oktober kl. 16.00 og varer til 20. oktober kl. 20.00.

Hør 100 timer med P3aksjonen direkte på radiokanalen NRK P3, i appen NRK Radio, se via appen NRK TV eller følg streamen på P3.no.

Du kan også se høydepunktene på NRK P3s Instagram.

Årets TV-aksjon går til Barnekreftforeningen, som skal etablere familiehus ved universitetssykehusene i Tromsø, Trondheim, Bergen og Oslo.

Vil du være med på dugnaden?