Kaffebesøket som kan gi håp til barn med kreft

Espresso House

Kaffebarene har til sammen gitt over 1 million kroner til Barnekreftforeningen. Samtidig har de bidratt til økt oppmerksomhet for den viktige saken vår. I år selger de gullsløyfer og oppfordrer kunder til å donere et ønsket beløp i kassen.

Vi har ingen barn å miste! Derfor betyr det mye for oss å kunne bidra til å øke oppmerksomheten rundt denne viktige saken, både i kaffebarene våre og i digitale kanaler. Gjennom samarbeidet deler vi ambisjonen om å bekjempe barnekreft og forsterke støtten til familiene som rammes av kreft, sier Cathrine Skeie, Markeds- og kommunikasjonsansvarlig for Espresso House Norge.

Et bilde som inneholder person, utendørs, klær, kvinne

Automatisk generert beskrivelse
Cathrine Skeie, Markeds- og kommunikasjonsansvarlig for Espresso House Norge.

Cathrine forteller at samfunnsansvar er en viktig del av Espresso House sitt verdigrunnlag.

Arbeidet for Barnekreftforeningen skaper et sterkt samhold blant våre medarbeidere som er stolte av å være en del av innsamlingsaksjonen til Barnekreftforeningen.

Abdi Farah som jobber på Espresso House i Nordre Gate på Grünerløkka i Oslo er enig.

Det er veldig bra at vi støtter Barnekreftforeningen! Jeg prøver å selge så mange sløyfer som mulig, og vi opplever at kundene våre er veldig positive og mange har lyst til å hjelpe.

Ansatte som løper for barn med kreft
Koronasituasjonen har på lik linje med mange andre i cafèbransjen, ført til færre besøkende. Espresso House valgte derfor å gi det lille ekstra, og ble i år med å fronte den virtuelle versjonen av Barnekreftforeningens Løp for meg gjennom sosiale medier og sin egen app. Flere ansatte var selv med å løpe til inntekt for Barnekreftforeningen. Det er det vi kaller ekte engasjement!

Vi ønsker kaffebarene i hele Norge, lykke til med årets innsamling og takker for det gode samarbeidet.

Er din bedrift eller virksomhet interessert i et samarbeid med Barnekreftforeningen, tar vi gjerne en prat med deg.   Les mer om vårt tilbud til bedrifter her

Bedriftsgave

Ved å gi en gave, gir du barn og familier rammet av kreft, gylne øyeblikk og hjelp i en sårbar og vanskelig tid. Sammen skal vi finne bedre behandlingsmetoder og kommer nærmere målet om at alle barn skal overleve kreft. Tusen takk!

Om gaven
Om bedriften