Nille tar samfunnsansvar og barnekreft på alvor – I år vil vi bidra enda mer enn før

Nille

Vi er utrolig stolte over å få være Barnekreftforeningens hovedsamarbeidspartner. Barnekreftsaken er viktig for alle oss som jobber i Nille, sier Kjersti Hobøl, administrerende direktør i Nille.

Håper å slå nye inntektsrekorder for Barnekreftforeningen i år

Hobøl syns at samfunnsoppdraget til Nille med å støtte Barnekreftforeningen er svært viktig å få frem, derfor har de i år bestemt seg for å bidra enda mer.

I år har vi plukket ut ekstra mange artikler som vi kan selge i tillegg til gullsløyfen og lyset som vi alltid har pleid å selge.  Det er viktig at vi alle gjør en ekstra innsats i september slik at vi kan støtte opp best mulig om det gode formålet som Barnekreftforeningen gjør for små og store barnehelter, sier Hobøl.

I Nillebutikker over hele landet kan du i år, i tillegg til gullsløyfen og kubbelys, finne utvalgte sløyfeprodukter som nøkkelringer, lys i gull, handlenett og de søte bamsene Gulla og Gulliver. En andel av overskuddet fra hvert salg av disse produktene går direkte til Barnekreftforeningens arbeid med å bekjempe barnekreft.

Vi har ingen barn og miste, og det er mange små og store barnehelter der ute.  Så vi må alle gjøre vårt for å bidra til å støtte Barnekreftforeningen, avslutter Hobøl.

Engasjerte ansatte og positive kunder

Maia Lier som jobber på Nille Jernbanetorget syns det er flott at de ansatte får muligheten til å støtte en så viktig sak.

Det er synd at en så viktig sak ikke får noe statsstøtte, og da er det jo ekstra positivt at vi som jobber i Nille får mulighet til å bidra med oppmerksomhet og økonomisk støtte til saken.  Vi spør alltid kundene i kassa om de vil støtte Barnekreftforeningen ved kjøpe en gullsløyfe. De aller fleste kundene veldig positive til dette, sier Maja og smiler fornøyd.

Det er mange av kundene som bryr seg ekstra om saken og som er svært takknemlige for at Nille samarbeider med Barnekreftforeningen.

Vi ønsker alle Nillebutikkene og deres ansatte lykke til med salget i september. Støtten fra vår gode samarbeidspartner er svært viktig for Barnekreftforeningen. Nille bidrar gjennom sitt samarbeid med viktige økonomiske midler som på sikt vil bidra til å bekjempe barnekreft. I tillegg skaper de god oppmerksomhet for saken gjennom å spre informasjon om saken og Barnekreftforeningen i sine butikker over hele landet.

Er din bedrift eller virksomhet interessert i et samarbeid med Barnekreftforeningen, tar vi gjerne en prat med deg.   Les mer om vårt tilbud til bedrifter her

Bedriftsgave

Ved å gi en gave, gir du barn og familier rammet av kreft, gylne øyeblikk og hjelp i en sårbar og vanskelig tid. Sammen skal vi finne bedre behandlingsmetoder og kommer nærmere målet om at alle barn skal overleve kreft. Tusen takk!

Om bedriften
Om kontaktpersonen