Løp for meg- sammen, hver for oss

Løp for meg

Mer informasjon om Løp for meg kommer etter sommerferien. I mellomtiden håper vi at dere sprer budskapet og samler så mange som mulig til å løpe for saken vår.

Hva med å invitere familien, vennegjengen, nabolaget, idrettslaget, skoleklassen eller gjengen på kontoret til å bli med på et koronavennlig løp – der dere er? Så lenge myndighetenes regler for smittevern opprettholdes og forholdene tillater det, ser det ut til at man kan møtes i mindre grupper å løpe eventuelt.

Løpsperioden vil være 1.september til og med 6.september. Påmelding og registrering vil foregå gjennom hjemmesiden vår – der man får muligheten til å velge mellom ulike deltaker-«pakker». Det vil i tillegg bli opprettet et Facebook-event der alle som har registrert seg også er med i trekningen av kule premier hver kveld i løpsperioden. Lanseringen vil skje mot slutten av juli.