Barnekreftforeningen Innlandet inviterer til familietur 6. - 8. september

I år går turen til Kristiansand dyrepark, og vi gleder oss til å møte gamle og nye medlemmer.

Vi skal bo på Dyreparken Safarihotell, som ligger rett ved inngangen til Kristiansand Dyrepark. Her vil vi få servert frokost og middag den tiden vi er der. Lunsj står den enkelte familie for selv.

Hver enkelt deltaker vil få et 2-dagerspass til parken som kan brukes de dagene familien selv synes er best den helgen.

Fredag kveld skal vi, etter parkens stengetid, på kveldsvandring sammen med dyrepasserne. Kanskje får vi være med på å mate en løve eller en apekatt?

Transport til og fra Kristiansand står den enkelte familie for selv.

Denne turen er for familier med barn mellom 0 og 18 år. Turen er for deg som ønsker å tilbringe kvalitetstid med familien, men som også vil skape relasjoner med andre familier i samme situasjon som deg.

Vi har en forventning om at familier som deltar på turen også blir med på det sosiale samværet som vi legger opp til.

NB: Familier som har ønsker mtp antall rom og romfordeling, kan skrive dette i påmeldingsskjemaet, men det er ingen garanti for at ønsket blir oppfylt. Styret har mange behov å ta hensyn til og vi forsøker å legge til rette så alle skal få en hyggelig tur innenfor budsjettets rammer.

Om du har meldt deg på, men blir forhindret i å komme, må du bruke din egen reiseforsikring for å dekke foreningens utgifter. Dette gjelder ikke familier som har barn under behandling.

Om enkelte vet at de ikke har mulighet til å ta fri fra jobb/skole for å rekke middag og kveldsvandring fredag kveld, ønsker vi tilbakemelding om dette så tidlig som dere har mulighet.

Ved påmelding SKAL du få en mail som bekrefter at du er påmeldt. Får du ikke den, så er ikke påmeldingen registrert.

Velkommen med på tur!

Påmeldingsfrist: 1. juli