Unike auksjonsobjekter

NRK TV-aksjonen auksjon 2024

Auksjonen som holdes i anledning TV-aksjonen er årets mest spektakulære auksjon. Her kan du bli den heldige eier av helt unike ting og opplevelser du ikke får kjøpt andre steder. Samtidig støtter du TV-aksjonen og Barnekreftforeningens arbeid med å etablere familiehus i 4 norske byer.

Dette visste du ikke at du ønsket deg! Se utvalget på NRK

DET IKONISKE FOTOGRAFIET "ERNA I TJERNET" BLE PUBLISERT I VG I 2005. ERNAS FORUTSETNING FOR Å STILLE OPP VAR AT DET IKKE SKULLE BRUKES I ANDRE SAMMENHENGER. FØR NÅ! Foto: Marie Sjøvold/VG

Her er noen smakebiter fra årets auksjon:

Hvilepuls-kurs med Gaute Grøtta Grav

Middag med Gro Harlem Brundtland, stortingspresidenten og «Bettan»

• Statistrolle i neste sesong av «Ikke lov å le på hytta»

Ikonisk VG-foto av «Erna i tjernet»

Norsk designhistorie i form av stolen «Actulum»

• 10-kampvinner Markus Rooth sine piggsko fra OL Paris 2024

FOR FEMTE ÅR PÅ RAD ER DET MULIG Å BY PÅ ELSE "CROCS" FURUSET SINE PEN-CROCS. I FJOR GIKK DENNE VANDREPOKALEN FOR 100.000 KRONER. HVA BLIR SUMMEN I ÅR? Foto: NRK

Årets TV-aksjon går til Barnekreftforeningen, som skal etablere familiehus ved universitetssykehusene i Tromsø, Trondheim, Bergen og Oslo.

Vil du være med på dugnaden?