Nå er det straks den gode vintertiden igjen, og vi kan glede oss til en magisk juletur til Liseberg.

Foreningen gjentar suksessen fra i fjor, og har booket oss inn på Liseberg Grand Curiosa. Har vi parken rett på, og vi kan høre glade skrik og lukte brente mandler helt inn på rommet.

Vi spiser felles middag på fredag og lørdag. Ellers måltider, med unntak av frokostene, samt. reisen til og fra vil den enkelte familie stå for selv.

Egenandelen er 500 kr per voksen og 250 kr per barn. Det er viktig at man ikke har utestående faktura hos foreningen.

Ved stor pågang så vil styret måtte gjøre enkelte prioriteringer, da i samråd med Barnekreftforeningens vedtekter.

Videre program for helgen vil bli sendt ut nærmere avreise.

Husk fullt navn, alder (skriv hvor gammelt barnet er på avreise tidspunktet "eks. 5 år, seks år, osv.) De barna som er under 95 cm må merkes spesielt i påmeldingen. Alle som er med på samme påmelding vil normalt havne på samme rom.

Husk reiseforsikring!

Vær nøye på antall netter i påmeldingen. Man kan ikke være med på bare deler av arrangementet.

Ta gjerne kontakt om du har spørsmål.
Ansvarlige for denne turen er Heidi Svanberg, 47237011.

Påmeldingsfristen er satt til 10. oktober

Vi gleder oss til tur!