Den store Kuledagen arrangeres for deg som har, eller har hatt sarkom, og deg som er pårørende eller etterlatt. For å kunne delta må minst én i gruppen være medlem i Sarkomer – se informasjon om påmelding nedenfor.

Har du/dere lyst å bli med på Den Store Kuledagen 28. september 2024? Send påmelding innen 31. august til [email protected]

I samarbeid med Sarkomforum for sykepleie og fysioterapi ved Radiumhospitalet arrangeres Den store Kuledagen i Fanehallen på Akershus festning. I år er temaet for daget «Når livet ikke ble som du trodde», og både de faglige foredragene og motivasjonsforedraget tar opp temaet på ulike måter. På programmet står også en minikonsert, sosialt samvær, masse god mat og kaker. I tillegg kommer det til å være mulig å kjøre både veteranbiler og motorsykler for både barn og voksne. Gjennom hele dagen er det egne barneaktiviteter ute og inne. Dette er en perfekt mulighet til å møte andre mennesker som vet litt om hvordan det er å ha sarkom.

Arrangementet er gratis for alle, takket være gode samarbeidspartnere og frivillige ildsjeler.

I år arrangerer vi en tegnekonkurranse i forkant av arrangementet. Vi ønsker oss tegninger som tolker årets tema; «Når livet ikke ble som du trodde». Det er ingen krav til forkunnskaper eller avanserte tegnekunnskaper. Her er alle bidrag og tolkninger ønsket, uansett alder. Vi kårer én vinner på selve arrangementet, og vi har masse fine premier til alle som deltar i konkurransen. Tegningene vil stilles ut på en egen del i lokalene, og alle får med seg egen innrammet tegning hjem.

Send tegningen i posten med navn, alder, adresse, telefonnummer og mailadresse innen 31.august. Vår adresse er: Sarkomer, Postboks 1449 VIKA, 0115 Oslo

Vi kan tilby et begrenset antall hotellrom i Oslo sentrum, fortrinnsvis til de som har lang reisevei. Dette gjelder én natt på hotell (28-29.september). Gi beskjed ved påmelding om du ønsker hotellrom – du får beskjed om det er ledige rom eller ikke. Vær snill å gi beskjed så fort som mulig dersom du har fått tildelt hotellrom, men ikke kan komme likevel slik at andre kan få rommet.

For at flest mulig skal få anledning til å delta har vi satt maks 8 påmeldte per gruppe (inkludert medlemmet).

Ved påmelding, vennligst oppgi følgende informasjon;

Navn på medlem, antall personer du melder på og navn på alle

Alder på barn (viktig for å legge til rette for aktiviteter)

Spesielle behov (f.eks. matallergier må være innmeldt innen 31/8)

Ønske om hotellrom hvis aktuelt, eventuelt hvis det er behov for handicap-rom.

Eventuelt behov for tillatelse til å kjøre inn til Fanehallen
(gjelder de med nedsatt funksjonsevne).

Last ned vedlegg